неділю, 6 вересня 2015 р.

Дбаємо про здоров"я та безпеку дитини

   

     Проблема  навчання дітей особистої  безпеки та свідомого ставлення до власного здоровя є особливо актуальною у сучасному техногенному світі.
     Головна мета навчання - формування в кожної дитини активної життєвої позиції стосовно власного життя та власної безпеки, накопичення  знань і навичок безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дитсадку тощо. Слушні поради дорослих повинні допомогти дітям зберегти своє життя, зміцнити здоровя, позбутися шкідливих звичок, навчитися допомагати тим, хто опинився в суутному становищі.
      Правильно організувати процес валеологічного навчання дітей та роботи з основ безпеки життєдіяльності  вихователям допоможуть посібники: 


«Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л. В.)
Скарбничка здоров’я. Збірка казок  до інтегрованого курсу «Основи здоров’я» / Уклад. Г.Ф.Яцук та ін. – Тернопіль: Мандрівець, 2003
Лохвицька Л.В., Андрющенко Т.К. Дошкільникам про основи здоров'я: навчально – методичний посібник. Тернопіль: Мандрівець, 2008
Калуська Л.В. (авт.-упоряд.). Дошкільне тіловиховання. Вплив рухової активності на здоров'я дитини дошкільного віку, Мандрівець, 2008
Лоза О.Б. Особиста безпека дитини: навчальний посібник для педагогів та батьків – Суми, 2013



Перспективний план - картотека занять з валеології та ОБЖД для старшої групи

Добірка ілюстрацій на тему "Безпека дитини" 

2 коментарі:

  1. Гадаю матеріал буде корисним і для батьків... Хм...
    Варто поговорити з творчою групою і оформити матеріал у "Шпаргалки для батьків"...

    ВідповістиВидалити