Дивилась, усі молодці!!!!!!!!!!!!!!!, Старанно, цікаво підготували інформацію, особливо Катерина Крутій - онаочнила свій виступ, також сподобалась інформація Лілії Олійник, яка дуже відповідально віднеслась до конференції - підготувала слайд-шоу. Стосовно Ксенії Жданової, то її інформація була важковатою для сприймання, можливо, тому що я погано ознайомлена з астрономією................ Загалом було цікаво, усім учасникам конференції дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Так як і Наталя, була слухачем онлайн-конференції (правда лиш один день).
Відмічу (для себе, а можливо й для нас) ... - незвично, бо майже вперше конференція відбувається так (для мене то було вперше); - можливо було б прийнятніше якби ми мали змогу одразу обговорити (тобто переглядати конференцію спільно і обговорювати, тоді у кожного лишилося б більше сліду від перегляду); - такий вид роботи можна спробувати й самому (правда тут ресурс потрібен...)
Враження приємні, знання поновлені, плани "гітлерівські" складені)))
Валентині дяка за експрес-інформування та експрес-організацію.... де ж би ше побачилися з К. Крутій, Н. Гавриш та ін. учасниками конференції)))
2. "Важливо, щоб з перших років життя дорослі залучали дітей до промовляння утішок, забавлянок, до співу пісеньок. Це сприятиме розвитку артикуляційного апарату дитини, розвитку чуття ритму, мовного слуху. Це допоможе становленню активного мовлення" (Н.Гавриш)
3."Дитячі іграшки - це прибутковий бізнес сьогодні. І не завжди ця продукція відповідає вимогам. Можна і треба недешеву ляльку з супемаркету замінити лялькою-мотанкою, зробленою власноруч і разом з дитиною" (К.Крутій)
Навчати дитину читати потрібно , якомога раніше, але враховувати її бажання.А бажання повинно з'явитися, а дорослий має підтримати це бажання.Дитина має розуміти те, що вона прочитала, а не читати на швидкість , як це часто вимагають у школі.(К.Крутій)
4. "Розвиток читання особливо впливає на інтелект. Важливо навчити дитину розуміти, що вона читає. Вчити дитину читати потрібно якомога раніше, але тільки за бажанням дитини." (К. Крутій)
5."Будь яка іграшка перший раз розвивальна, наступні рази вона дидактична. Піраміда розвивальна до тих пір, поки дитина не навчиться її складати." (К, Крутій)
А коли іграшка стає дидактичною, то треба педагогу творчо придумувати дидактичні завдання з нею. Наприклад, кільця від пірамідки розкласти у коробочки за кольором, або підібрати великі чи маленькі колеса до машин. До речі, щось схоже було у нашій "Копілочці" ВК.
Повинен бути принцип опори на наочність для розвитку мовлення дитини. В дітей ран. віку ще бідний запас уявлень, тому потрібно обеспечити наочну основу для засвоєння знань.
Переглядаючи вже другий раз, знову знаходжу щось нове, цікаве. І хочеться дослухати до кінця. Стараюсь виконувати настанови Гавриш. Вдома співаємо з донькою, вчимо маленькі твори, читаємо фольклор
Я дивилась конференцію і перший і другий день, але хочу знову говорити про К. Крутій захоплююсь іі підготовкою до конференції..................."Дитяча продукція - прибутковий бізнес.... Візьміть велику коробку з-під телевізора, фломастери, олівці і 2 години вашого часу" (К. Крутій)... здається просто, але для батьків великі плюси - дитина зайнята, їй цікаво, і заощадження коштів......творіть в коробці, що забажаєте...............просто і результативно.
І знову К. Крутій: " Рух - базова потреба дитини. Якщо ми не даємо дитині набігатися, настрибатися, пошарудіти листям в тому об'ємі, в якому потребує її організм - дитина найде будь-який спосіб і дитина не задумається про наслідки. Ми самі умудряємось завадити дитині, тому що якщо ми дитині на вулицю одягнули дорогий одяг і не дозволяємо побігати по калюжах, - то ми отримаємо результат - дитина найде спосіб задовільнити свою базову потребу....."
Дивилась, усі молодці!!!!!!!!!!!!!!!, Старанно, цікаво підготували інформацію, особливо Катерина Крутій - онаочнила свій виступ, також сподобалась інформація Лілії Олійник, яка дуже відповідально віднеслась до конференції - підготувала слайд-шоу. Стосовно Ксенії Жданової, то її інформація була важковатою для сприймання, можливо, тому що я погано ознайомлена з астрономією................ Загалом було цікаво, усім учасникам конференції дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиТак як і Наталя, була слухачем онлайн-конференції (правда лиш один день).
ВідповістиВидалитиВідмічу (для себе, а можливо й для нас) ...
- незвично, бо майже вперше конференція відбувається так (для мене то було вперше);
- можливо було б прийнятніше якби ми мали змогу одразу обговорити (тобто переглядати конференцію спільно і обговорювати, тоді у кожного лишилося б більше сліду від перегляду);
- такий вид роботи можна спробувати й самому (правда тут ресурс потрібен...)
Враження приємні, знання поновлені, плани "гітлерівські" складені)))
Валентині дяка за експрес-інформування та експрес-організацію.... де ж би ше побачилися з К. Крутій, Н. Гавриш та ін. учасниками конференції)))
Треба знайти час щоб ще раз переглянути фрагменти і обговорити )))
ВідповістиВидалитиДавайте, колеги, будемо згадувати важливі цитати з виступів учасників конференції:
ВідповістиВидалити1. "Базова потреба дитини - потреба у русі" (К.Крутій)
2. "Важливо, щоб з перших років життя дорослі залучали дітей до промовляння утішок, забавлянок, до співу пісеньок. Це сприятиме розвитку артикуляційного апарату дитини, розвитку чуття ритму, мовного слуху. Це допоможе становленню активного мовлення" (Н.Гавриш)
ВідповістиВидалити3."Дитячі іграшки - це прибутковий бізнес сьогодні. І не завжди ця продукція відповідає вимогам. Можна і треба недешеву ляльку з супемаркету замінити лялькою-мотанкою, зробленою власноруч і разом з дитиною" (К.Крутій)
ВідповістиВидалитиНавчати дитину читати потрібно , якомога раніше, але враховувати її бажання.А бажання повинно з'явитися, а дорослий має підтримати це бажання.Дитина має розуміти те, що вона прочитала, а не читати на швидкість , як це часто вимагають у школі.(К.Крутій)
ВідповістиВидалити4. "Розвиток читання особливо впливає на інтелект. Важливо навчити дитину розуміти, що вона читає. Вчити дитину читати потрібно якомога раніше, але тільки за бажанням дитини." (К. Крутій)
ВідповістиВидалити5."Будь яка іграшка перший раз розвивальна, наступні рази вона дидактична. Піраміда розвивальна до тих пір, поки дитина не навчиться її складати." (К, Крутій)
ВідповістиВидалитиА коли іграшка стає дидактичною, то треба педагогу творчо придумувати дидактичні завдання з нею. Наприклад, кільця від пірамідки розкласти у коробочки за кольором, або підібрати великі чи маленькі колеса до машин. До речі, щось схоже було у нашій "Копілочці" ВК.
ВидалитиТак ми робимо вдома, бо наші пірамідки як такі, вже давно не цікаві
ВидалитиПовинен бути принцип опори на наочність для розвитку мовлення дитини. В дітей ран. віку ще бідний запас уявлень, тому потрібно обеспечити наочну основу для засвоєння знань.
ВідповістиВидалитице за Гавриш
ВідповістиВидалитиПереглядаючи вже другий раз, знову знаходжу щось нове, цікаве. І хочеться дослухати до кінця. Стараюсь виконувати настанови Гавриш. Вдома співаємо з донькою, вчимо маленькі твори, читаємо фольклор
ВідповістиВидалитиВ тебе, Таня, є гарний мотив вчитися у науковців - виховання власної дитини раннього віку ))Удачі!
ВидалитиЯ дивилась конференцію і перший і другий день, але хочу знову говорити про К. Крутій захоплююсь іі підготовкою до конференції..................."Дитяча продукція - прибутковий бізнес.... Візьміть велику коробку з-під телевізора, фломастери, олівці і 2 години вашого часу" (К. Крутій)... здається просто, але для батьків великі плюси - дитина зайнята, їй цікаво, і заощадження коштів......творіть в коробці, що забажаєте...............просто і результативно.
ВидалитиІ знову К. Крутій: " Рух - базова потреба дитини. Якщо ми не даємо дитині набігатися, настрибатися, пошарудіти листям в тому об'ємі, в якому потребує її організм - дитина найде будь-який спосіб і дитина не задумається про наслідки. Ми самі умудряємось завадити дитині, тому що якщо ми дитині на вулицю одягнули дорогий одяг і не дозволяємо побігати по калюжах, - то ми отримаємо результат - дитина найде спосіб задовільнити свою базову потребу....."
Видалити