Малювання – одне з найулюбленіших занять дітей, що дає великий простір для прояву їхньої творчої активності.
Головне завдання педагога - допомогти дитині пізнати навколишній світ, розвинути спостережливість, виховати відчуття прекрасного і допомогти оволодіти образотворчими прийомами.
Реалізувати ці завдання можна з допомогою педагогічної технології навчання дітей малювання, що передбачає наступні етапи :
Перший етап - живе споглядання світу природи , речей, людей
(спостереження, милування, споглядання, розглядання «Спостерігай, роздивляйся, вивчай, після
цього тобі захочеться малювати, щоб
увінчати цю красу», «Такий цікавий світ
речей (людей, предметів, будинків); форми роботи: екскурсії у природу, до
краси, подорожі у пошуках краси тощо…; прийоми «бінокль», «чарівні
окуляри», «фотоапарат» та ін..)
Другий етап – обговорення творів живопису «Чого ми можемо
навчитися у художників (майстрів)?»
Мета: навчити дітей дивитися і розуміти твір живопису ,
заохотити дітей діяти «Як художник (майстер)»
Методи і
прийоми: розгляд картин у «Картинній
галереї», мистецтвознавча розповідь, мистецтвознавча бесіда «Про що розповіла
картина?», художньо-дидактичні ігри «Подорож
у картину», «Відгадай, де був художник», «Придумай назву картині», розгляд
предметів декоративно-ужиткового
мистецтва, скульптури та ін..
Третій етап - вправи у
техніці малювання «Вивчаємо секрети
художників (майстрів)»
Мета –
корекція зображувальних умінь та навиків дітей, формування техніки; методи на
цьому етапі – практичні, дослідницькі
Четвертий етап – «Переносимо секрети художників (майстрів) у свої малюнки», «МИ – художники»,
«Ми – майстри»
Мета:
навити дітей перенесення уявлень, вражень, знань і навичок в малюнки, вироби з аплікації і ліплення
Немає коментарів:
Дописати коментар