пʼятниця, 4 вересня 2015 р.

Технологія навчання дітей малювання

Малювання – одне з найулюбленіших занять дітей, що дає великий простір для прояву їхньої творчої активності.  


Головне завдання педагога  - допомогти дитині пізнати навколишній світ, розвинути спостережливість, виховати відчуття прекрасного і допомогти оволодіти образотворчими прийомами.


Реалізувати  ці завдання можна з допомогою педагогічної технології навчання дітей малювання, що передбачає наступні етапи :




 Перший етап -  живе споглядання світу природи , речей, людей (спостереження, милування, споглядання, розглядання  «Спостерігай, роздивляйся, вивчай, після цього  тобі захочеться малювати, щоб увінчати цю красу»,  «Такий цікавий світ речей (людей, предметів, будинків); форми роботи: екскурсії у природу, до краси, подорожі у пошуках краси тощо…; прийоми «бінокль», «чарівні окуляри»,  «фотоапарат» та ін..)


 Другий етап – обговорення творів живопису «Чого ми можемо навчитися у художників (майстрів)?»

Мета: навчити  дітей дивитися і розуміти твір живопису , заохотити дітей діяти «Як художник (майстер)»

Методи і прийоми:  розгляд картин у «Картинній галереї», мистецтвознавча розповідь, мистецтвознавча бесіда «Про що розповіла картина?»,  художньо-дидактичні ігри «Подорож у картину», «Відгадай, де був художник», «Придумай назву картині», розгляд предметів декоративно-ужиткового  мистецтва, скульптури та ін..


Третій етап -  вправи у техніці малювання «Вивчаємо секрети  художників (майстрів)»

Мета – корекція зображувальних умінь та навиків дітей, формування техніки; методи на цьому етапі – практичні, дослідницькі


Четвертий етап – «Переносимо секрети художників  (майстрів) у свої малюнки», «МИ – художники», «Ми – майстри»

Мета: навити дітей перенесення уявлень, вражень, знань і навичок  в малюнки, вироби з аплікації і ліплення

За матеріалами посібника:  Сухорукова Г.В. Образотворче мистецтво з методикою викладання – К., 2013

Немає коментарів:

Дописати коментар