На допомогу фахівцям у галузі дошкільної освіти та батькам дітей старшого дошкільного віку спеціалістами лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України розроблено інструментарій оцінювання готовності дитини до навчання в умовах реформування української школи – «Чарівні перетворення».
У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного
наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до
навчання в умовах реформування української школи», яке виконано
співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології
імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр.
Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних
завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування
практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів
дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної
середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату
сімей.
Немає коментарів:
Дописати коментар