середа, 7 жовтня 2015 р.

МФЕМУ: варто пригадати ази

     



      Більшість педагогів погодится з тим, що  формувати у дітей початкові математичні уявлення та логічне мислення - завдання не з легких, а, отже, потребує  високої методичної підготовки і  педагогічної майстерності.


      Насамперед,  необхідно чітко окреслити коло завдань, що стосуються логіко-математичної компетентності докільників, які зазначені у Державному стандарті дошкільної освіти та чинних Програмах виховання та розвитку дітей.

     Основні лінії логіко-математичної підготовки дітей за Програмою "Українське дошкілля":
1. Кількість і лічба
2. Величина
3. Геометричні фігури
4. Орієнтування у просторі
5. Орієнтування у часі
6. Народна математика


      Дошкільна математична підготовка  дітей з цими лініями має відбуватися послідовно та системно,  має відповідати  методиці формування елементарних математичних уявлень у дітей. Тому доцільно кожному педагогу пригадати те, без чого неможливо методично грамотно проводити відповідну роботу з дітьми. 



 

Методичні посібники з ФЕМУ


Мацюк Л.Г., Крушинська В.Д. Дидактичні ігри з математики в дитячому садку. - Київ : Освіта, 1992. - 64 с.

У посібнику подається система проведення дидактичних ігор з формування елементарних математичних уявлень у дітей від З до 7 років. Автори звертають особливу увагу на питання організації і методики проведення ігор.
Для працівників дошкільних закладів; учнів і студентів педагогічних навчальних закладів. 

Будько Т.С. Теория и методика формирования элементарных математических представлений у дошкольников: конспект лекций / Под. ред. Будько Т.С. ; Брестский государственный университет им. А.С. Пушкина -- Брест: Издательство  2006. - 46 с.


3 коментарі:

  1. Шкода, що на ресурсі не мож скористатися смайлами))) я б понаставляла)))

    А якщо серйозно, то книгу Мацюк вже скачала і вивчаю (люблю книги з минулого століття.., ой, та я сама з відтіля ж)))... да-а-а, без смайлів ну, ніяк!

    ВідповістиВидалити
  2. А в мене Мацюк вже гет давно роздрукована. ( бо ж і я з відтіля )))))

    ВідповістиВидалити
  3. Пригадування азів з ФЕМУ дало свій результат, адже це дало змогу пригадати те , що можливо трішки призабулося. На заняттях із логіко- математичного розвитку при ознайомленні дітей з геометричними фігурами, використовую цікаві історії та казки про геометричні фігури, які діти із задоволенням слухають і легко запам'ятовують їх.Вповсякденні ці знання закріплюються , знаходячи предмети тієї чи іншої форми.

    ВідповістиВидалити