четвер, 26 листопада 2015 р.

Соціальна інклюзія в Україні: низький рівень прийняття у суспільстві найбільш вразливих дітей



Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та Національна Асамблея інвалідів України (НАІУ) в межах проекту «ThisAbility», провели дослідження і виявили, що лише 13% українців готові прийняти в своє оточення дітей з інвалідністю.
За результатами дослідження, 50% українців вважає, що українське суспільство толерантно ставиться до дітей з інвалідністю. Натомість до ВІЛ-інфікованих дітей або до безпритульних дітей толерантно ставиться 30% українців.
Готовність суспільства прийняти в своє близьке оточення дітей із уразливих груп вкрай низька:
  • дітей з інвалідністю готові прийняти 13% респондентів
  • дітей, позбавлених батьківського піклування — 10%
  • ВІЛ-інфікованих дітей — 3%
За даними дослідження, третина респондентів вважає, що у сім'ї дитина з інвалідністю не може отримати достатній догляд, тому їй буде краще в спеціалізованому дитячому будинку.
«Багато сімей з дітьми з інвалідністю стикаються з труднощами в забезпеченні належного догляду за дітьми через відсутність необхідних послуг та підтримки. Коли система соціального захисту не працює, діти часто втрачають свої сім’ї. Тому важливо, щоб громади та уряд вживали заходи для розвитку в Україні інклюзивного середовища для найбільш вразливих дітей», — зазначила Джованна Барберіс, голова Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

UNICEF


Посилання на джерело
http://pedrada.com.ua/news/gruppy/suspilstvo/sotsialna_inkljuzija_v_ukrayini_nizkijj_riven_prijjnjattja_u_suspilstvi_najjbilsh_vrazlivikh_ditejj/

3 коментарі:

  1. Дуже дякую, що на сторінках "Шухлядки вихователя" висвітлюються актуальні проблеми впровадження інклюзії. Інклюзія - це найскладніша інновація в нашій системі освіти, тому що вона пов'язана із зміною свідомості суспільства, переосмиленням свого буття та цінностей, подоланням стереотипів. А на це потрібно багато часу. Давайте об'єднаємо зусилля задля пришвидшення цього процесу. Інформування педагогічної, батьківської, дитячої громадськості - правильний початок.

    ВідповістиВидалити
  2. Дійсно, ще кілька років тому, ми і не чули про інклюзивну освіту, але сьогодні майбутні педагоги вивчають такий предмет у вузах.
    І ми, в першу чергу, маємо бути компетентні у цьому питанні.

    ВідповістиВидалити