Згідно Інструктивно-методичних рекомендацій «Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році»
сьогодні важливим є питання освіти дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. У додатку до листа подано перелік програм для роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
Нище розміщено наявні програми з метою перегляду, завантаження та зручного користування педагогами при плануванні роботи.
Програма розвитку дітейдошкільного віку зі зниженим слухом «Стежки у світ» (авт. - Жук В. В., Литовченко С. В., Максименко Н. Л.та ін. );
Програма розвитку глухих дітейдошкільного віку (авт. - Луцько К. В.);
Комплексна програма розвиткудітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» (авт. - Скрипник Т. В. таін.);
Програма розвитку дітейдошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату ( заг. ред. Шевцової А. Г.);
Програма розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко»( за заг. ред. - Сак Т. В.);
Програмно-методичний комплекс«Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя ізфонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» ( авт. - Рібцун Ю. В.);
Програма розвитку глухих дітейдошкільного віку (авт. - Луцько К. В.);
Комплексна програма розвиткудітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» (авт. - Скрипник Т. В. таін.);
Програма розвитку дітейдошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату ( заг. ред. Шевцової А. Г.);
Програма розвитку дітейдошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко»( за заг. ред. - Сак Т. В.);
Програмно-методичний комплекс«Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя ізфонетико-фонематичним недорозвитком мовлення» ( авт. - Рібцун Ю. В.);
Примітка: Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою
відсталістю «Формування соціальних навичок», методичні рекомендації (авт. –
Висоцька А. М.) є у кабінеті психолога.
Немає коментарів:
Дописати коментар