четвер, 31 березня 2016 р.

Стрес це серйозно...


   Стрес для сучасної людини став звичним явищем. Він не має кордонів чи вікових обмежень. З впевненістю можна стверджувати, що не існує людини, яка б не відчувала дії факторів, що викликають стрес.

   За одним із досліджень Національного інституту стратегічних досліджень МОЗ України виявлено, що більше половини українців страждають від стресів через проблеми на роботі. Статтю про це, ви можете прочитати ТУТ на сайті ТСН.

   Звичайно, уникнути стресу неможливо. Тому, людині властиво знімати напругу, застосовувати методи аби справлятися з навантаженням, яке диктує їй життя. Але люди по різному це роблять. Одні виходять на вулицю, інші намагаються відновити сили сном.

   Цікаво, а як же ми?
 Давайте поексперементуймо і визначимо, яким саме способом ви, шановні мої колеги, намагаєтеся зняти стрес. Для цього я пропоную просте опитування.





   До речі, якщо ви обираєте варіант "інше" прохаю у коментарах поділитися і розповісти про власний метод боротьби зі стресом.

6 коментарів:

  1. Два дні руки не доходили до Гугл форм!!!))) потішила Тетяна Г.!! в мене сьогоднішній стрес пройшов.....

    ВідповістиВидалити
  2. Цікаве опитування)) тільки мені прийшлось двічі відповідати))) не могла визначитись між двома варіантами. бо користуюсь обома методами, і частіше всього використовую їх одночасно))

    ВідповістиВидалити
  3. Ага, і я більше одного вибрати хотіла...)) Цікаво буде про результати дізнатися.

    ВідповістиВидалити
  4. Дивлячись який стрес......................наше життя-це беззупинний вир стресів....... а мені краще поговорити з рідною людиною чи подругою і стає легше..........

    ВідповістиВидалити
  5. Наталочко, слушно про людину, якій можна вибовкнути усе і бути спокійною)
    Насправді методів зняття стресової напруги набагато більше запропонованих у опитуванні.

    Дівчатонька, певно, що можливості Гугл форм більші ніж я використала. Дрібні похибки можливі але основну суть опитування відобразить. Вибачте за незручності.

    ВідповістиВидалити
  6. Результати можете переглянути за посиланням

    https://docs.google.com/forms/d/1K43geijjGcMowVoymkZuAnabVHDaok6YOTlp9Mi1iC0/edit?usp=forms_home#responses

    ВідповістиВидалити